Sporto klubo taisyklės

  1. BENDROSIOS NUOSTATOS
    1. Naudojimosi Sporto klubo paslaugomis Taisyklės yra privalomos visiems Klientams ir kitiems asmenims, kurie naudojasi Sporto klubo Paslaugomis. Pradėti naudotis Sporto klubo Paslaugomis leidžiama tik Klientui atidžiai susipažinus su Taisyklėmis ir įsigyjus Sporto klubo abonimentą.
    2. Taisyklės yra pateikiamos Sporto klubo interneto svetainėje.
    3. Pasikeitus rinkos sąlygoms ar rinką reguliuojantiems teisės aktams, taip pat esant kitiems pagrindams ar aplinkybėms, Sporto klubo administracija turi teisę atnaujinti Taisykles apie tai įspėjusi Klientus nė vėliau kaip prieš 10 (dešimt) dienų iki Taisyklių atnaujinimo (nebent yra pagrįstų priežasčių, dėl kurių toks pasikeitimas turi būti taikomas nedelsiant ar greičiau nei minėtas terminas, ir tokiu pakeitimu nesumažinamos Klientui suteikiamos garantijos), šiais būdais: Sporto klubo interneto svetainėje patalpinus nuorodą į naujas Taisykles, iškabinus atitinkamus skelbimus Sporto klubo skelbimų lentoje.
    4. Teisė naudotis Sporto klubo Paslaugomis
      1. Teisę naudotis Sporto klubo Paslaugomis turi asmenys, Sporto klubo nustatyta tvarka įsigiję Abonementą arba Vienkartinį apsilankymą bei susipažinę su Taisyklėmis. Nuo 16 metų imtinai –pats Nepilnametis, turėdamas vieno iš tėvų ar globėjų rašytinį prašymą.
    5. Nepilnamečių teisės naudotis Sporto klubo Paslaugomis
      1. Nepilnamečiai Klientai treniruoklių salėje gali sportuoti ir būti tik pateikę vieno iš tėvų ar globėjų rašytinį prašymą. Prašymas turi būti užpildytas pasirašytas ir jo elektroninė kopija arba kvalifikuotu elektroniniu parašu pasirašytas prašymas turi būti pateiktas elektroninio pašto adresu info@lionsgym.lt Tokiu atveju tėvai / globėjai prisiima visą riziką, susijusią su Nepilnamečio Kliento sveikata ar bet kokia žala jo sveikatai ir gyvybei, išskyrus atvejus, jeigu ši žala atsirado dėl Sporto klubo kaltės.
      2. Jaunesniems nei 16 metų asmenims naudotis Sporto klubo Paslaugomis draudžiama.
    6. Abonementu ir papildomų Paslaugų kainos, jų įsigijimo tvarka
      1. Abonemento ir papildomų Paslaugų kainas ar kitus Sporto klube galiojančius mokesčius, kurie yra skelbiami Sporto klubo interneto puslapyje, nustato Sporto klubas.
      2. Klientai už Paslaugas ir prekes gali atsiskaityti elektroniniu būdu per internetinį puslapį
      3. Sporto klubo darbuotojas turi teisę paprašyti Kliento parodyti savo asmens dokumentą su nuotrauka, patvirtinantį asmens tapatybę, norint Klientui įsigyti Abonementą ar Vienkartinį apsilankymą ir/ar apsilankyti Sporto klube. Asmens tapatybę patvirtinantis dokumentas taip pat tikrinamas, jeigu Sporto klubo darbuotojui kyla abejonių, kad Klientas yra Nepilnametis. Atsisakius parodyti dokumentą, Abonementą ar Vienkartinis apsilankymas gali būti neparduotas ir/ar Klientas gali būti neįleistas į Sporto klubą.
    7. Abonemento naudojimo tvarka
      1. Įsigijus abonementą klientas gali pradėti naudoti po 24 valandų, kitu atveju prašoma kreiptis el.paštu info@lionsgym.lt arba telefonu +37068981089.
      2. Abonemento galiojimas gali būti sustabdomas, t. y., Klientui gali būti suteikiamos atostogos, su pagrįsta priežastimi. Dėl abonemento sustabdymo kreiptis el.paštu info@lionsgym.lt arba telefonu +37068981089.
      3. Abonementas yra vardinis. Perleisti ją kitam asmeniui draudžiama. Pažeidus šį reikalavimą, Sporto klubas turi teisę nutraukti Abonementą.
    8. Patekimas į Sporto klubą
      1. Klientai, įsigiję Abonementą patekti į Sporto klubą ir naudotis Sporto klubo Paslaugomis gali su suteiktu kodu. Kodas bus atsiųstas į el.paštą, kurį klientas nurodys nusipirkdamas abonementą per 24 valandas nuo abonenomento įsigyjimo.
      2. Klientas privalo savo kodą naudoti išskirtinai tik savo asmeniniams poreikiams ir neperduoti jo tretiesiems asmenims ar kitokiu būdu nesudaryti sąlygų tretiesiems asmenims patekti į Sporto klubą, pasinaudojant Kliento identifikavimo priemonėmis. Pažeidus šį reikalavimą, Sporto klubas turi teisę nutraukti abonementą.
    9. Klientų daiktų saugumas ir saugojimas
      1. Sporto klubas neteikia daiktų saugojimo paslaugų, o tik sudaro Klientams galimybę palikti atsineštus daiktus nustatytose vietose. Asmeninius daiktus Klientai palieka Sporto klubo rūbinėje ir persirengimo spintelėse, kurias, palikę daiktus, Klientai privalo užrakinti.
      2. Sporto klubas neatsako už Klientų paliktus daiktus persirengimo ar kitose Sporto klubo patalpose.
      3. Sporto klubas neatsako už Klientų asmeninių daiktų praradimą ir / arba sugadinimą, išskyrus, jeigu tai įvyko dėl Sporto klubo kaltės.
      4. Klientas privalo išeidamas iš Sporto klubo palikti atrakintą spintelę. Raktą palikti prie įėjimo.
  2. BENDROS KLIENTŲ SAUGAUS ELGESIO SPORTO KLUBE TAISYKLĖS
    1. Sporto klube ir jo teritorijoje Klientas privalo:
      1. Atsakingai ir rūpestingai naudotis Sporto klubo teikiamomis Paslaugomis, turtu ir inventoriumi, imtis visų įmanomų priemonių, kad besinaudodamas Paslaugomis nepadarytų žalos sau, Sporto klubo, savo, kitų Sporto klubo Klientų bei darbuotojų sveikatai ir turtui.
      2. Prieš naudojantis Sporto klubo įranga ir inventoriumi, susipažinti su Sporto klubo patalpose iškabintomis arba ant inventoriaus ar įrangos nurodytomis šios įrangos bei inventoriaus naudojimosi taisyklėmis, o esant bet kokiems neaiškumams, nesinaudoti šia įranga ir inventoriumi, bet kreiptis į atsakingus Sporto klubo darbuotojus dėl reikalingos informacijos suteikimo.
      3. Naudotis Sporto klubo įranga ir inventoriumi tik pagal tiesioginę jų paskirtį, šios įrangos bei inventoriaus naudojimosi taisyklėmis numatytais būdais ir tvarka; nesinaudoti laikinai sugedusia įranga bei inventoriumi.
      4. Netrukdyti kitiems Klientams naudotis Sporto klubo Paslaugomis. Klientai, pastebėję kitų Klientų netinkamą elgesį, kuris trukdo naudotis Paslaugomis kitiems Klientams arba gali grėsti kitų Klientų saugumui ar sveikatai, elektroniniu paštu info@lionsgym.lt arba +37068981089
      5. Nedelsiant informuoti Sporto klubo darbuotojus arba elektroniniu paštu info@lionsgym.lt arba telefonu numeriu +37068981089 apie savo ar kitų Klientų sveikatos pablogėjimą ar traumą, patirtą naudojantis Sporto klubo Paslaugomis. Esant reikalui, Klientas taip pat turi kreiptis pagalbos bendruoju pagalbos numeriu 112.
      6. Treniruoklių salėje privalomai dėvėti sportinę aprangą bei avėti švarią uždarą sportinę avalynę, stabiliai laikančią pėdą.
      7. Atlikti pratimus ant treniruoklių ar kilimėlių tik pasitiesus rankšluostį.
      8. Atlikus pratimus, treniruoklius palikti tvarkingus, tinkamus naudoti kitiems Klientams, treniruoklių priedus, kitą įrangą, svarmenis sudėti į jiems skirtas vietas.
    2. Sporto klube ir jo teritorijoje Klientams draudžiama:
      1. Trukdyti Sporto klubui teikti Paslaugas ar Paslaugomis naudotis kitiems Sporto klubo lankytojams, gadinti Sporto klubo inventorių ar kitą turtą.
      2. Fotografuoti ir filmuoti kitus Klientus (ar taip, kad į kadrą patenka kiti Klientai) be aiškaus jų sutikimo, arba filmuoti ar fotografuoti kitose nei Sporto klubo Klientams skirtose Sporto klubo patalpose, neturint raštiško Sporto klubo vadovybės leidimo.
      3. Teikti Sporto klubo Klientams sveikatingumo ar panašaus pobūdžio Paslaugas, konsultuoti, treniruoti Klientus, negavus Sporto klubo sutikimo/neįsigijus tam skirtos Narystės (Narystė skirta tik asmeniniams treneriams).
      4. Įsinešti ar vartoti alkoholį, kitas psichotropines medžiagas; įsinešti ar vartoti bet kokius gėrimus stiklinėje taroje.
      5. Būti Sporto klube neblaiviam ar apsvaigusiam nuo psichiką veikiančių medžiagų (narkotikų, vaistų, kitų svaigiųjų ar toksinių medžiagų).
      6. Lankytis kitose nei Sporto klubo Klientams skirtose Sporto klubo patalpose.
    3. Klientas yra informuotas ir sutinka, kad Sporto klubo treniruoklių salėje jis dirbs (sportuos) savarankiškai, pats pasirinkdamas konkrečius sporto treniruoklius, įrankius, įrengimus, taip pat fizinį krūvį pagal savo individualius poreikius, asmenines savybes ir daromą įtaką organizmui. Sporto klubo darbuotojų treniruoklių salėje nebus, Kliento treniruotė treniruoklių salėje nebus prižiūrima.
    4. Atsižvelgiant į Sporto klubo darbo ir klientų aptarnavimo specifiką ir į tai, kad Klientai savarankiškai naudojasi Sporto klubo Paslaugomis, Klientai yra informuoti ir sutinka, kad atskiromis Sporto klubo darbo valandomis Sporto klubo patalpose gali nebūti jo darbuotojų.
  3. KLIENTŲ TEISĖS, PAREIGOS IR ATSAKOMYBĖ
    1. Klientas turi teisę:
      1. Įsigijęs Abonementą arba Vienkartinį apsilankymą, naudotis Sporto klubo Paslaugomis.
      2. Atsisakyti Paslaugų kritinių ligų (1 Priedas) atveju ir reikalauti grąžinti už Narystę sumokėtą Paslaugų mokesčio dalį, proporcingą laikotarpiui nuo Sporto klubo nelankymo dėl ligos iki Narystės galiojimo pabaigos, tik pateikus įrodančius dokumentus.
    2. Klientas įsipareigoja:
      1. Atsakingai ir rūpestingai naudotis Sporto klubo teikiamomis Paslaugomis, turtu ir inventoriumi.
      2. Lankydamasis Sporto klube laikytis šių Taisyklių.
      3. Atlyginti Sporto klubo patirtus tiesioginius nuostolius, jei vienašališkai ir ne dėl Sporto klubo kaltės nutraukia Narystės galiojimą nepasibaigus Narystės galiojimo terminui arba Narystę nutraukia Sporto klubas dėl Kliento kaltės.
      4. Atlyginti Sporto klubui materialinę žalą (dėl sugadintos įrangos, inventoriaus ar pan.), patirtą dėl Kliento kaltės ar su juo atvykusių Nepilnamečių kaltės pagal Sporto klubo pateiktą nuostolių įvertinimo aktą. Klientas privalo atlyginti Sporto klubui padarytą žalą ne vėliau kaip per 3 (tris) kalendorines dienas nuo nuostolių įvertinimo akto pateikimo už žalos padarymą atsakingam Klientui pateikimo dienos, išskyrus atvejus jeigu Sporto klubo administracijos sutikimu su Klientu buvo nustatytas kitoks žalos atlyginimo terminas.
    3. Klientų atsakomybė:
      1. Klientai, turintys sveikatos sutrikimų, kurie gali kelti pavojų patiems Klientams ar kitų Klientų sveikatai ir/arba gyvybei, privalo apie šiuos sutrikimus informuoti Sporto klubą.
      2. Klientai pilnai atsako už savo sveikatos būklės tinkamumą naudotis Sporto klubo teikiamomis paslaugomis bei pateiktų duomenų apie savo sveikatos būklę teisingumą.
      3. Sporto klubo darbuotojams kilus pagrįstų abejonių dėl Kliento sveikatos būklės, Sporto klubo darbuotojas arba Skambučių centro specialistas turi teisę paprašyti, kad Klientas pateiktų gydytojo pažymą apie savo sveikatos būklę. Klientų Sporto klubui pateiktos gydytojų pažymos nėra tvarkomos automatiniu būdu ir nėra sisteminamos ar skirtos sudaryti duomenų sistemą.
      4. Klientas, prieš pasirinkdamas konkrečias Sporto klubo Paslaugas, privalo atsižvelgti į savo sveikatos būklę ir šių Paslaugų galimą poveikį jam, y., Klientas privalo įsitikinti, kad jo sveikatos būklė jam leidžia lankyti Sporto klubą bei naudotis jo teikiamomis Paslaugomis.
      5. Klientai, naudodamiesi Sporto klube esančiomis priemonėmis bei Paslaugomis, savarankiškai pasirenka fizinį krūvį pagal kiekvieno individualius poreikius, asmenines savybes ir daromą įtaką organizmui.
      6. Visa atsakomybė dėl Kliento sveikatos sutrikimų, sužalojimų ir nelaimingų atsitikimų, atsiradusių lankantis Sporto klube, tenka Klientui, išskyrus, atvejus, jeigu ši žala atsirado dėl Sporto klubo ar Sporto klubo darbuotojų kaltės.
  4. SPORTO KLUBO TEISĖS IR PAREIGOS, ATSAKOMYBĖ
    1. Sporto klubas turi teisę:
      1. Keisti Sporto klubo darbo laiką, taip pat keisti atskirų Sporto klubo zonų darbo laiką. Klientai apie pakeitimus yra iš anksto informuojami.
      2. Atlikdamas profilaktikos darbus, neteikti Paslaugų iki 48 (keturiasdešimt aštuonių) valandų.
      3. Kilus pagrįstų abejonių dėl Kliento sveikatos būklės, paprašyti Kliento nutraukti treniruotę ir rekomenduoti pasikonsultuoti su gydytoju, taip pat prašyti pateikti gydytojo pažymą, leidžiančią naudotis Sporto klubo teikiamomis Paslaugomis.
      4. Neteikti atitinkamų Paslaugų asmenims, turintiems sveikatos sutrikimų, kurie gali kelti pavojų sau ar kitų Klientų sveikatai ir / arba gyvybei, saugumui (užkrečiamos ligos ir kt.).
      5. Taisyklių  numatytais atvejais, taip pat tais atvejais, kai Klientas savo elgesiu sukelia grėsmę kitiems Sporto klubo Klientams ir neklauso Sporto klubo darbuotojų arba Skambučių centro darbuotojų nurodymų, nutraukti Kliento Narystės ir Sutarties galiojimą ir Kliento neįleisti į Sporto klubą. Šiuo atveju Klientui grąžinama už Narystę sumokėto Paslaugų mokesčio dalis, proporcinga laikotarpiui, likusiam iki Narystės galiojimo pabaigos, atskaičius Sporto klubo patirtus pagrįstus tiesioginius nuostolius dėl Taisyklių nesilaikymo.
      6. Stebėti visas patalpas vaizdo kameromis, užtikrinant visų klientų ir Sporto salės saugumą.
    2. Sporto klubas įsipareigoja:
      1. Ne vėliau kaip prieš 3 (tris) kalendorines dienas informuoti Klientus apie Sporto klubo darbo laiko pasikeitimus, pakabindamas atitinkamus skelbimus kiekviename Sporto klube matomoje vietoje bei pateikdamas atitinkamą informaciją Sporto klubo interneto svetainėje.
      2. Teikti Paslaugas visą Abonemento galiojimo laikotarpį, išskyrus atvejus, kai Sporto klubas yra uždaromas dėl priežasčių, nesusijusių su Klientu, įskaitant, bet neapsiribojant, avarijų padarinių šalinimui, planiniam remontui, dėl sanitarinės higienos, šalyje ar savivaldybėje, kurioje yra konkretus Sporto klubas, paskelbus ekstremalią situaciją, karantiną ir pan., ir dėl to negalima naudotis Paslaugomis.
    3. Sporto klubo atsakomybė
      1. Sporto klubas suteikia Klientams galimybę naudotis jo teikiamomis Paslaugomis, tačiau nevertina šių Paslaugų daromos įtakos konkretaus Kliento sveikatai, taip pat negarantuoja jų teigiamo poveikio, t. y., Sporto klubo teikiamos Paslaugos, atsižvelgiant į konkretaus Kliento sveikatos būklę, gali daryti neigiamą įtaką Kliento sveikatai, todėl Klientas privalo būti atsargus ir rūpestingas, nuspręsdamas lankyti Sporto klubą bei pasirinkdamas konkrečias jo teikiamas Paslaugas.
      2. Sporto klubas neatlygina Klientui dėl jo teikiamų Paslaugų Kliento sveikatai bei gyvybei padarytos tiek turtinės, tiek neturtinės žalos, išskyrus, atvejus, jeigu ši žala atsirado dėl Sporto klubo ar jo darbuotojų kaltės. Klientas patvirtina, kad jis buvo tinkamai informuotas bei žino ir supranta, kad Sporto klubas ir jo darbuotojai nėra atsakingi prieš Klientą, jeigu pats Klientas (įskaitant Nepilnamečius) nesilaiko visuotinai įprastų saugaus elgesio reikalavimų ir / arba Sporto klubo personalo nurodymų ir / arba Taisyklių.
      3. Jeigu Sporto klube įvykus nelaimingam atsitikimui, kurio metu yra sutrikdoma Kliento sveikata, Klientas atsisako kviesti greitąją pagalbą arba pasišalina iki atvykstant greitajai pagalbai arba atvykus greitajai pagalbai atsisako, kad jam būtų suteikta pagalba, tokiais atvejais Klientas yra pats pilnai atsakingas už bet kokią su tuo susijusią jo patirtą žalą bei su tuo susijusias pasekmes, jeigu ši žala (pasekmės) atsirado ne dėl Sporto klubo kaltės.
      4. Sporto klubas neturi įsipareigojimo atlyginti Kliento patirtus nepatogumus, jeigu tvarkaraštyje nurodytą treniruotę veda kitas užsiėmimo instruktorius arba treniruotė neįvyko dėl objektyvių pateisinamų priežasčių ir apie tai Klientai buvo informuoti Sporto klubo interneto svetainėje skelbiamame grupinių treniruočių tvarkaraštyje.
  5. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
    1. Sporto klubas ir Klientas vykdydami Taisykles bendradarbiauja ir kooperuojasi, siekia abiem ekonomiškiausio Taisyklių vykdymo būdo. Sutarties ir Taisyklių vykdymą, ketinamas pakeisti Sutarties ar Taisyklių vykdymo sąlygas ir kitas aplinkybes Sporto klubas ir Klientas gali aptarti raštu ar telefonu. Bet koks Sutarties sąlygų pakeitimas įsigalioja nuo susitarimo sudarymo, kuris gali būti įtvirtinamas vienu iš šių būdų:
      (a)  apsikeičiant kvalifikuotu elektroniniu parašu (pavyzdžiui, mobiliu parašu) pasirašytais dokumentais elektroninėmis priemonėmis;
      (b)  apsikeičiant dokumento skaitmeninėmis kopijomis el. paštu (.pdf ar kita atitinkama forma);
      (c)  jeigu Sporto klubas ir Klientas susitaria telefonu, Sporto klubui išsiuntus Klientui informaciją apie pakeitimus elektroniniu paštu ir Klientui ją patvirtinus elektroniniu paštu.
    2. Elektroniniu paštu išsiųstas pranešimas ar kita informacija bus laikoma gauta jos faktinio išsiuntimo dieną arba kitą darbo dieną, jeigu elektroninio laiško išsiuntimo diena buvo ne darbo diena arba jeigu elektroninis laiškas buvo išsiųstas darbo dienomis po 17.00 val. (pranešimo ar informacijos gavėjo vietos laiku). Registruotu ar kurjerių paštu siunčiami pranešimai ar kita informacija yra laikomi tinkamai įteiktais, kai yra išsiųsti atitinkamai registruotu ar kurjerių paštu.
    3. Bet kokius ginčus šalys sieks spręsti taikiai, tačiau jei ginčo nepavyktų išspręsti, Klientas visada gali kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (Vilniaus g. 25, Vilnius,www.vvtat.lt), užpildyti prašymo formą EGS sistemoje http://ec.europa.eu/odr/ arba tiesiogiai į kompetentingą teismą.
    4. Išsamios ir aktualios redakcijos Sporto klubo Taisyklės pateikiamos ir su jomis galima susipažinti Sporto klubo internetinėje svetainėje.